inne – Witalni: Szkolenie – Obsługa Trudnego Klienta (1 dzień) – Katarzyna Ujek 2020-11-16 09:30:00 Sala szkoleniowa WITALNI

[xyz-ips snippet=”etykietki”]

[xyz-ips snippet=”zrodlo-2″]

Witalni: Szkolenie – Obsługa Trudnego Klienta (1 dzień) – Katarzyna Ujek

Serdecznie zapraszamy do udziału w całodniowych warsztatach z zakresu rozwoju kompetencji obsługi trudnego klienta. Na szkoleniu uzyskasz odpowiedź m.in. na poniższe pytania:

Dlaczego trudny klient może powodować stres?
Jak zachować się w nieprzyjemnych i stresujących sytuacjach?
Jak skutecznie zarządzać emocjami?

Szczegółowy harmonogram wydarzenia: 16-11-2020
09:30 | 10:30 | JAKOŚĆ I STANDARDY W OBSŁUDZE KLIENTA
10:30 | 12:30 | PRACA Z TRUDNYM KLIENTEM – DLACZEGO WARTO O DOBRE RELACJE Z KLIENTEM DUŻO WCZEŚNIEJ NIŻ DOPIERO W SYTUACJI KRYZYSOWEJ?
12:30 | 12:40 | PRZERWA KAWOWA
12:40 | 13:40 | ASERTYWNOŚĆ W KONTAKCIE Z TRUDNYM KLIENTEM
13:40 | 14:40 | TRUDNY KLIENT CZY TRUDNA SYTUACJA?
14:40 | 15:10 | PRZERWA LUNCHOWA
15:10 | 16:10 | ODPORNOŚĆ NA STRES I DYSTANS EMOCJONALNY W OBSŁUDZE KLIENTA
16:10 | 16:20 | PRZERWA KAWOWA
16:20 | 17:30 | ROZWIĄZYWANIE SYTUACJI PROBLEMOWYCH I TECHNIKI REAKCJI NA ZASTRZEŻENIA

Trener prowadzący:

Katarzyna Ujek

Trener Mentalny Specjalizuje się w szkoleniach ze sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej. Posiada 8-letnią praktykę w prowadzeniu szkoleń, sesji coachingowych, wiedzę i doświadczenie w obszarze sprzedaży i zarządzania. Doświadczenie zawodowe zdobywała na stanowiskach sprzedażowych i menedżerskich w międzynarodowych korporacjach na rynku usług finansowych. W trakcie warsztatów wykorzystuje sprawdzone narzędzia i techniki sprzedażowe, oparte o własne, praktyczne doświadczenia. Zrealizowała ponad 1700 godzin szkoleniowych, ponad 800 godzin coachingu handlowego i menadżerskiego. Jako coach i trener specjalizuje się głównie w podnoszeniu efektywności handlowców i menedżerów. Buduje autorskie programy szkoleniowe, a fundamentem jej pracy są treningi mentalne w biznesie. Uczy handlowców i menedżerów jak wytrwale dążyć do osiągania celów, łatwiej radzić sobie z wyzwaniami, trudnymi sytuacjami oraz lepiej budować relacje z pracownikami i klientami.

Co obejmuje bilet na wydarzenie? – Udział w kameralnym wydarzeniu (grupy szkoleniowe max. 15 osobowe)  – Łącznie 8h aktywnego treningu szkoleniowego (1 dzień)  – Certyfikat ukończenia szkolenia wraz z wyszczególnieniem zdobytej wiedzy – Komplet materiałów szkoleniowych – Poczęstunek i przerwy kawowe oraz obiad z deserem w każdy dzień szkoleniowy w ramach biletu – Warsztaty realizujemy w salach szkoleniowych i obiektach konferencyjnych o wysokim standardzie

Dlaczego warto wziąć udział w szkoleniu?  – Zdobędziesz kompetencje radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w kontakcie z klientem, podczas bezpośredniej obsługi klienta, jak i przez telefon pracowników – Otrzymasz konkretne narzędzia i poznasz techniki, które umożliwią Ci podniesienie jakości i profesjonalizmu w obsłudze klientów, – Warsztat wspomoże rozwój Twoich zachowań asertywnych wobec Klientów

Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl

Artyści:

Szkolenia i warsztaty – Witalni

Obsada: Wspieramy sukces i rozwój

Jesteśmy firmą doradczo-szkoleniową działającą na rynku od 2002 roku. Głównym obszarem naszej działalności są szkolenia biznesowe dla firm i instytucji, usługi doradcze w zakresie restrukturyzacji i optymalizacji procesów biznesowych oraz wsparcie rozwojowe dla osób indywidualnych. Projektujemy produkty edukacyjne w oparciu o rzeczywiste potrzeby klientów, proponując tylko sprawdzone narzędzia. Witalnych tworzy grupa Trenerów specjalizujących się w tematach m.in.: sprzedaży, negocjacji, zarządzania, odporności psychicznej, umiejętności interpersonalnych, komunikacji. Jesteśmy zespołem zajmującym się profesjonalnym wsparciem dla firm oraz osób indywidualnych, na wielu płaszczyznach biznesowych. Bilety do nabycia na: KupBilecik.pl

Miejsce imprezy:
Sala szkoleniowa WITALNI

ul. A. Ostrowskiego 7 lok. 165

[xyz-ips snippet=”zrodlo-1″]

 

We will be happy to hear your thoughts

Leave a Reply

%d bloggers like this:
Shopping cart